MY STATUS.
In love with Crush
//Tyyra Leopard♥: Happy One Month Anniversary Amir Shafiq .
Welcome to my world.

Wednesday, January 18, 2012

Happy One Month Anniversary Amir Shafiq .


Hello guise , hows your day had been ? I am totally great . School also went so great . *great ah sangat kan* Okay sejarah , science , bi were quite easy for me . 


 
*Sebelum gy tusyen , tak salah berangan haha*

Okay back to the title . Hurmmmm . Hey today is my 1st anniversary with my Amir Shafiq <3 Gosh I am so elated ! Thank you Amir. Thank you for everything you'd did :')
A few months ago, where the first day I truly met you. Remember Hotel Pelangi? Me ? Ofcorse I do remember the place. The place where you flirted me , cewahh . or i am the one who flirt you ? HAHA You gave me a smile and we started talking and thats when i decided to take a chance to make you a part of my life. 

Amir , kita sayang awak tau , janji dengan kita yang awak tak kan tinngal an kita ? Kita tanak hilang awok tau ? Me is shoooo love chiuuu memuahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh babyyy <3 Dah sebulan dah kita bersama , hohoho suka suka! Thanks ea sayang untuk semua benda yang pernah awok buat untuk titew. Tadi titew wish anny tepat pukul 12 ea ? Tak lah tepat sangat , pukul 11.59 hahahaha excited u know? Muehehehe . Next moth you plak wish . selang seli okay hahaha Amir , jangan curang dgn org lain ea sbb kita . hmmm kitew.............. hmm kitew ta sanggup hilang awokk <3 Hihihihi 

Amir Shafiq, awak sebahagian dari hidup saya . You've own my heart and dont make me regret cause giving it to you sayang . Please take care of my heart like I do cause once it breaks it is hard to be cured :')

Happy 1 month Anniversary Amir <3

Okay gaise esok aku ada exam maths and geo . i mean hari ni . haihhhhhh , baru je lepas baca geo and math. yg pentinng tu math . nak dapat A. maklumlah kene lah ambik ati cikgu. hahhahaa xD Okay wish me luck gaise :') Tinggal sehari je exam -________________________- lepas tu cuti and aku tak rasa cuti tu bawak apa2 kegembiraan pada aku sebab belum apa-2 lagi satu buku sejarah kene habiskannnnnn . GRRRRR ! btw to my dear Azimah , please sayang , stay strong . i am there for you like you stayed beside me when i need someone to cry on to. k lah , nak tidur. bye-2 guys :)



I am the author of my life. Unfortunately I'm writing in pen and I can't erase my mistakes...

No comments: